نقد ماهواره امید

من یکی که دارم خفه میشم از پیشرفت بابا آقای احمدی نژاد یه کم یواش تر پیشرفت کنین
خبرو شنیدین؟
ایران ماهواره فرستاد به فضا؟
به به احصنت الله اکبر پسر چقد پیشرفت کردیم من اصلا باورم نمیشه انگار دارم خواب می بینم
بعد از 30 سال انقلاب حالا فهمیدم که چقد از دنیا جلو افتادیم اگه انقلاب ما نبود هنوز هم سوار پیکان بودیم و آمریکا همه نفتمونو رایگان می دزدید
همه مردم فاسد و کافر بودن همه جوونا فاسد و غرب زده می شدن
من واقعا و از صمیم قلب از انقلاب تشکر می کنم و دستشونو می بوسم
بعد از تحت تاثیر قرارگرفتن ازسخنرانی احمدی نژاد هنگام پرتاب ماهواره امید
بعد ازکمی استفاده از مغز و محتویات درون کله مبارک
اگه اشتباه نکنم روسیه دقیقا 52 سال پیش ماهواره فرستاد به فضا
خوب الان چه سالیه؟ 1387؟ 1387 -52=1335
خوب بابای من متولد 1333 هست
یعنی اون موقع که روسیه ماهواره فرستاد بابای من 2 سالش بود
یعنی اون موقع که روسیه ماهواره فرستاد زمان شاه بود
حالا ما پنجاه سال بعد ماهواره داریم
باعث افتخاره؟؟؟؟؟
مثل شبکه های موبایلمون که همه جای دنیا موبایل ها ماهواره ای شدن
و ما راه اندازی شبکه تلفن همراه آنتنی رو 30 سال پس از راه اندازی و از دور خارج شدن در بقیه کشورها رو از دست آوردهای عظیم و بی مثال انقلاب می دونیم
و در پایان همه با هم
خدایا خدایا تا انقلا ب بعدی! از نهضت……….
نچرخید! نه چرخید! جمهوری اسلامی…….
وقتی تو تظاهرات ها می گن نه شرقی نه غربی….
بوی گل و سوسنو یاسمن آمد……
بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر
واقعا ما دانشجو ها خیلی ایده آل گرا هستیم و همیشه همه چیز رو نقد می کنیم
ولی کی که قدر نهضت دانشجویی رو بدونه؟…..
Published in: on February 6, 2009 at 4:31 am  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://mrandishmand.wordpress.com/2009/02/06/%d9%86%d9%82%d8%af-%d9%85%d8%a7%d9%87%d9%88%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%af/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

