الفاتحه مع الصلوات

صندوق ذخيره ارزي صبح امروز با حضور دكتر احمدي‌نژاد و مقام معظم رهبری غبار روبي شد

Published in: on February 12, 2009 at 2:14 pm  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://mrandishmand.wordpress.com/2009/02/12/%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%a7%d8%aa%d8%ad%d9%87-%d9%85%d8%b9-%d8%a7%d9%84%d8%b5%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%aa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLeave a comment

  1. انقلابی کردم و شد غرق ماتم کشورم… خاک عالم بر سرم
    تازه فهمیدم بلانسبت که خیلی هم خرم…خاک عالم بر سرم

    همچو مرغی پر کشیدم از قفس، جان خودم!… حال آسوده شدم!!
    هم قفس شد تنگتر، هم کنده شد بال و پرم!… خاک عالم بر سرم

    حکم کردندم بگویم مرگ بر شاه آن زمان… گفتم و کردم فغان
    شاه مرد و من به مرگ خویشتن هم حاضرم!… خاک عالم بر سرم

    حکم کردندم بگو الله اکبر روی بام… رفتم و گفتم مدام
    حال بی الله مانده، زیر بار اکبرم!…خاک عالم بر سرم

    گفت آقا: “ضد آمریکا” بده دائم شعار… هی زدم آنرا هوار
    خود به آمريکا يواشي گفت: “لاکن نوکرم!”…خاک عالم بر سرم

    عده‌ای قاتل، رئیس‌جمهور یا رهبر شدند… صاحب کشور شدند
    این میان من ملتم یا امتم یا منترم!…خاک عالم بر سرم


Leave a Reply

